Bakgrind

söndag 20 februari 2011

Generösa utlottningar

Något av det roligaste jag vet är att kolla in alla fina, kreativa och inspirerande bloggar som finns i synnerhet i stickvärlden. Varje söndagskväll är någon (några) timmar avsatta för att titta genom alla nya inlägg och hämta inspiration. En annan oväntad bonus är alla roliga och generösa utlottningar. Här nedan har jag länkat till de jag deltar i för tillfället. Självklart hoppas jag på turen, men pröva du också. Det kanske är du som har tur!

Vresiga mamman har snart födelsedag. Det firar hon med en generös utlottning. Den vill jag absolut vara med på.


Garngrynet har skrivit 200 inlägg och firar det med en utlottning av två paket.


Pysselstugan firar också sin födelsedag med en utlottning av tre olika paket. Toppen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att just Du lämnar en kommentar. Det gör mig så glad!