Bakgrind

fredag 4 februari 2011

Award

Jag har fått en Award av Urmodern.  En utmärkelse som ska skickas vidare till tre andra bloggare,  samtidigt som  jag ska berätta om tre saker jag tycker om. Eftersom det finns massor av saker jag tycker om blir det ju jättesvårt. Men jag tycker väldigt mycket om
  • Godis
  • Stickning
  • Kreativa människor och forum
Jag har inte så många att skicka vidare till men jag vill skicka till Tomtan som är en ivrig bloggare och bloggar om både stort och smått. Hennes blogg får mig ofta på bra humör. Jag skulle också vilja skicka vidare till min vän Maria vars underfundiga blogg ofta korsar mina dagar.


1 kommentar:

  1. TAckar allra ödmjukast! Det är så roligt om man kan glädja någon :D

    SvaraRadera

Tack för att just Du lämnar en kommentar. Det gör mig så glad!