Bakgrind

söndag 22 januari 2012

Tack Metta för awarden!

Jag läser så ofta jag kan bloggar och en av de jag med glädje läser är Mettas blogg . Hon skriver om sitt handarbetande och då framförallt stickning, sitt dagliga liv i med- och motgång och tar vackra foton. Helt enkelt en favoritblogg. Nu har jag fått en award av henne. Tack snälla Metta.







Följande är vad man ska göra när man fått utmärkelsen

 Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka 


 Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden vidare till och låt dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem 

 Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.. 


Det finns så många bra bloggar och bloggare så det är väldigt svårt att välja. Men jag skulle skulle framförallt vilja utnämna Robellas Ateljé. Lotta som har bloggen har nyss börjat blogga och har redan haft massor av fina inlägg. 


Sedan skickar jag vidare awarden till alla som läser min blogg och som ger mig inspiration och glädje genom era fina bloggar. 

1 kommentar:

Tack för att just Du lämnar en kommentar. Det gör mig så glad!