Bakgrind

måndag 20 februari 2012

Årgångsgarner och gubben

Efter att ha varit gift i 29 år kan det ju vara lite si och så. I tisdags fick jag dock denna jättefina bukett av gubben och det kändes ju bra att vara ihågkommen. 




I onsdags fick jag hem två garnpaket. Ett från Hjälpstickan med två härvor garn som ska bli vantar men ett med Nyanseras garnklubbs månadsutskick. Det garnet var en ljuvlig kvalité och färgen skiftar i blålila beroende på hur ljuset faller. Jag blev genast störtkär och sade att det här garnet vill jag spara lite på. Då sade min gubbe; -"Umhu, det är sådand där årgångsgarn!". 
Det kunde han ju ha rätt i och då är jag rik på årgångsgarner. Toppen!

2 kommentarer:

  1. Härligt!!!! Då har jag åxå några sånna *ler*

    SvaraRadera
  2. Att vi inte tänkt på det tidigare - årgångsgarner - det låter så mycket bättre:)

    SvaraRadera

Tack för att just Du lämnar en kommentar. Det gör mig så glad!